Triglavski narodni park skupaj z Julijskimi Alpami na turistični borzi v Londonu

09.11.2022

Tokratna predstavitev slovenskega turizma v Londonu je na dobrih 210 m² posvečena aktivnostim v naravi, v ospredju so Julijske Alpe kot poosebljenje vrednosti in vrednot slovenskega turizma: čudovita, neokrnjena narava, ki nudi vse možnosti za vključujoče in trajnostno naravnane turistične produkte in storitve. Za turizem, ki uspešno vključuje naravne in kulturne elemente lokalnega okolja, in ustvarja večjo vrednost za vse: turiste, lokalno skupnost in zaposlene, v sporočilu za javnost opozarjajo v Slovenski turistični organizaciji.

Usmerjenost slovenskega turizma v trajnostne prakse pooseblja tudi predstavitveni prostor. Oblikovan kot dnevna soba s pohištvom, ki so ga izdelali v Julijskih Alpah, in s sloganom »Naš dom. Naše vrednote. Dobrodošli.« bo poudarjal pomen odgovornega odnosa do lokalnega okolja in prebivalcev. Ključno sporočilo predstavitve slovenskega turističnega gospodarstva na WTM je, da slovenski turizem kot dober gostitelj vabi turiste, naj se v Sloveniji počutijo kot doma, jo raziskujejo in doživijo na svoj avtentičen način; hkrati pa jih poziva, naj bodo kot dobri gostje in obiskovalci pri tem spoštljivi, obzirni, odgovorni do lokalnega okolja in prebivalcev, še dodajajo na STO.

Več o dogodku v sporočilu Slovenske turistične organizacije.

Fotografije: Skupnost Julijske Alpe

 

312879420 544177787716290 5318344024813916546 n

 

313349558 544177777716291 5422207656561894925 n

 

314244907 544177774382958 7587910418661714807 n

 

313371964 544177771049625 43063684064405905 n

 

314416833 544177781049624 3868469388496870670 n