Naravna in kulturna dediščina skozi perspektive otrok
Raziskave, ki se ukvarjajo z dediščino kot družbenim konstruktom, se navadno osredinjajo le na odrasle, nas pa je zanimalo, kako otroci dojemajo naravno in kulturno dediščino v okolju, ki jih obdaja. Učence osnovne šole v Srednji vasi v Bohinju smo prosili, da fotografirajo svoje okolje. Ob fotografijah smo nato opravili pogovore, v katerih so otroci razložili, kaj so slikali. Zanimalo nas je predvsem, kako otroci razumejo dediščino ter katere pomene ji pripisujejo. Prispevek skuša iz otroške perspektive podati nekoliko drugačen pogled na razumevanje dediščine.
Vir
Digitalna knjižnica Slovenije, Slovenska akademija znanosti in umetnosti
Tip
Izvirni znanstveni članek
Ključne besede
Kulturna dediščina, naravna dediščina, narodni parki , Triglavski narodni park, etnologija, ljudska kultura, slovenska ljudska kultura, antropologija otroštva, vizualna antropologija, otroci, Bohinj
Območja
Triglavski narodni park